Resultats de la cerca frase exacta: 930

Diccionaris terminològics
1. marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
2. marca personal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Imatge pública d'una persona en l'àmbit individual i professional, com a resultat de l'aplicació d'estratègies i accions de brànding personal. [...]
3. mitja marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Indústria. Energia
Tap que fa 38-40 mm de llargada per 25-79 mm de diàmetre. [...]
4. comunitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
5. contingut de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Contingut informatiu, d'entreteniment o lúdic produït o promogut per una marca, que pot ser d'interès per al seu públic objectiu, en què se solen reflectir els valors de la marca. [...]
6. emblema de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualsevol element característic que serveix per a evocar i identificar una marca i que forma part del seu patrimoni. [...]
7. entreteniment de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Contingut de marca que té com a objectiu l'entreteniment. [...]
8. espai de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
9. experiència de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percepció que es forma un consumidor d'una marca com a resultat de la interacció, directa o indirecta, que ha mantingut amb aquella marca o amb algun dels seus productes. [...]
10. extensió de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a llançar un producte nou utilitzant una marca ja coneguda per a aprofitar-ne el capital. [...]
Pàgines  1 / 93 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>